Arenys de Munt

Decàleg de prioritats del Pacte pel poble d'Arenys de Munt

L’acord assolit entre ERC, CIU i PSC, centrat en el bé comú i l’interès general, respon a la necessitat de donar solucions a temes prioritaris pel futur del nostre poble, que només un govern de consens representatiu i d’àmplia majoria pot encarar amb garanties d’èxit. Les prioritats de l’acord recollides en el Pacte pel poble d’Arenys de Munt es resumeixen en els següents punts:

1. Treballar amb convenciment per prioritzar la urbanització superficial de la Riera, respectant les votacions al respecte anteriors.

2. Reduir el número d’empreses públiques municipals, tot buscant el millor rendiment de l’administració local, i reduir el nombre de gerents.

3. Mancomunar serveis amb altres pobles per abaratir el cost dels serveis que es poden prestar més eficientment de forma mancomunada.

4. Millorar la neteja i l’endreça del poble.

5. Impulsar el planejament urbanístic a UA14 i UA15 (zona rial Bellsolell).

6. Derogar la sistemàtica vigent de subvencions a entitats i associacions, i canviar-la per un procediment, que sigui més just, àgil, equitatiu, i menys burocratitzat.

7. Redreçar la política d’enllumenat, encendre més fanals a la via pública de nit aplicant el sentit comú.

8. Aplicar una política comunicativa a l’Ajuntament objectiva, que atengui a la pluralitat del consistori i del poble. Millorar l'accés a la informació municipal.

9. Posar recursos per crear ocupació, i fomentar les iniciatives empresarials encaminades a crear llocs de treball.

10. Impulsar la participació ciutadana amb noves fórmules i obertes al conjunt de la ciutadania, així com reforçar les polítiques d’àmbit social i les d’igualtat.