Arenys de Munt

Aprovada la moció per cedir el padró municipal per a la consulta del 9 de novembre

En ple del 13 de febrer passat, el grup municipal d’ERC a l’ajuntament d’Arenys de Munt va presentar una moció per a demanar la cessió del padró municipal per a la consulta del proper dia 9 de novembre.  La moció va ser aprovada amb els vots a favor de ERC, CIU i CUP, l’abstenció del PSC i el vot en contra del PP.

Arenys de Munt ha estat poble pioner en les consultes per a la independència de Catalunya. Enguany celebrarem el cinquè aniversari de la celebració de la primera consulta sobre la independència del nostre país. El 9 de setembre de 2009 a Arenys de Munt es va iniciar un camí cap a l’alliberament nacional, i després d’anys de treball i complicitats entre la societat civil, entitats i partits polítics, hem estat capaços d’assolir una compromís comú; la celebració la consulta del 9 de novembre de 2014.

Per aquest motiu, i davant la previsible negativa del govern espanyol a una consulta autoritzada, és important que des l’administració més propera als ciutadans, els ajuntaments, col•laborem amb el govern de la Generalitat perquè el proper nou de novembre les catalanes i els catalans puguem exercir el dret democràtic a decidir el futur del nostre país.

El suport de la moció presentada per ERC referma el compromís del poble d’Arenys de Munt amb el país. Catalunya és sobirana per decidir el seu futur, així com les relacions que vulgui establir amb els altres pobles d’Europa i de la resta del món.

Arenys de Munt a 20 de febrer del 2014