Arenys de Munt

Esquerra d'Arenys de Munt fa pública la candidatura per a les Eleccions Municipals

Vint-i-tres persones d'Arenys de Munt, amb empenta, il·lusió, i ganes de fer d'Arenys de Munt un poble millor dia rere dia. Un equip que combina la saviesa de la veterania i l'impuls de la joventut. Un grup de gent que no perd de vista cap dels principis republicans que ens mouen. Totes 23 persones integraran la llista d'Esquerra a Arenys de Munt, encapçalada per l'actual alcalde, Joan Rabasseda. Repeteixen a la llista els actuals regidors Tònia Vila, Josep Sànchez i Marta de la Iglesia, que aposten per seguir tirant endavant quatre anys més l'obra de govern iniciada el 2013. Estaran acompanyats de gent amb llarga trajectòria a Esquerra, que ostenten càrrecs actualment a la Secció Local, però sobretot hi ha gent nova, pencaires, responsables, amb idees fresques i pràctiques. Hi ha gent de totes les edats, des de noies de 19 anys fins a “joves” de 70 i pocs anys, passant per joves de 25, 29, 30, 31 anys... i homes i dones de 40, de 50 i de 60 anys. Tots són persones compromeses amb el poble i amb el projecte republicà, actives en entitats de tots els àmbits, i gent que no s'arronsa ni s'arronsarà per defensar el procés d'independència del país. Un equip que il·lusiona i fa mirar encara amb més optimisme el futur del nostre poble.

El dia 18 d'abril es presentarà la llista electoral de cara als comicis municipals del proper 24 de maig. Serà durant el Sopar de la República, i es coneixerà l'ordre en què aniran les diferents persones a la llista electoral. El Sopar de la República serà a la Sala Municipal a partir de les 9 del vespre, i ens hi acompanyarà el Diputat al Congrés espanyol, Joan Tardà.