Arenys de Munt

Hem tornat a vèncer
Descarrega en PDF Per ERC les eleccions al Congrés de Diputats de Madrid són com jugar un partit de futbol fora de casa i amb l’àrbitre en contra. Però ara ja fa uns anys que tenim un jugador bregat en mil batalles que s'hi desenvolupa la mar de bé. És en Joan Tardà, gran persona, humana, humil i de gran personalitat; respectat i apreciat pels més grans adversaris i independentista de pedra picada, sempre s´ha trencat la cara per parlar en català al congrés.

Ara però, no camina sol, té un company molt potent, en Gabriel Rufián, castellà de Santa Coloma i independentista, junts configuren un bon tàndem.

Jugant el partit de tornada, aquest 26J, s'han obtingut molt bons resultats: ERC hem tornat a treure 9 diputats i fins i tot hem augmentat en vots, malgrat haver baixat la participació. Hem consolidat el vot i hem refermat el canvi de lideratge dels partits sobiranistes.

Pel què fa a nivell municipal, a Arenys de Munt hem tornat a guanyar;  també es consolida aquest lideratge ferm i constant, que sens dubte,  és fruit de la suma d'un munt de petites coses, entre les quals, la tasca al capdavant del govern de l'Ajuntament de la nostra vila. Varen votar 4.281 persones, un 66,03% del cens electoral, 251 vots menys que el 2015, i Esquerra varem tenir 1.380 vots, 46 vots més que les darreres eleccions; pot semblar poca cosa, però és la vegada que més gent ens ha votat a Arenys de Munt.  Mica en mica, anem augmentat els vots i la vostra confiança.

A la comarca del Maresme hem guanyat a força pobles, en alguns on mai ERC havia guanyat, com Alella o Vilassar. Malgrat hi ha gent que pensa que quan pitjor governi, millor, nosaltres no hi podem estar d'acord. I ens sap greu, malgrat l'evidència sigui clara, el resultat electoral de l'Estat on ha tornat a guanyar el PP.

No creiem en el referèndum de Podemos perquè ningú més li dóna suport i és una proposta per vendre fum. Aquesta immobilitat de l'estat espanyol constata el que nosaltres, ERC, diem: El canvi possible és la República Catalana.

Gràcies a tots els que varen anar a votar.

Gràcies als que varen votar una opció independentista.

I sobre tot, 1.380 gràcies als que ens vareu fer confiança.