Arenys de Munt

El nostre equip

• Maria Àngels Gros i Argelés
    Maria Àngels Gros i Argelés Regidora d'Urbanisme, Habitatge, Igualtat i Sanitat | Tercera Tinent d'Alcalde Nascuda a Arenys de Munt el 1975, és mare de dues filles i sempre ha estat implicada en el voluntariat i el teixit assossiatiu del poble. Va formar part del Consell Escolar de l'escola Sant Martí, des del qual es va impulsar l'Escola de Música avui plenament consolidada. Paral·lelament, fou Presidenta del Centre Moral en un mandat molt productiu, impulsant la creació de la Coral Veus de Munt i coordinant la restauració de les figures del pessebre, entre moltes altres accions que van contribuir a posar al dia els actius de l'entitat.

És una persona molt sensibillitzada amb tot el que fa referència a l'alimentació per tal de mantenir una bona salut. En l'àmbit laboral, disposa d’una gran experiència en el món de la construcció i l’urbanisme, havent treballat en empreses del sector compaginant la direcció i la presa de decisions, comptabilitat i administració. Actualment és agent de la propietat immobiliaria i empresària del sector.

Des del 2019, és regidora de Regidora d'Urbanisme, Habitatge, Igualtat i Sanitat a l'Ajuntament d'Arenys de Munt.