Arenys de Munt

El nostre equip

• Montse Batista i Alsina
    Montse Batista i Alsina Regidora d'Acció Social, Salut Pública, Gent Gran i Participació Ciutadana Nascuda a Arenys de Munt l'any 1974, és mare d’una filla i sempre ha estat vinculada en diverses associacions per la cohesió del poble i per la llibertat del país.

Animalista convençuda, l'any 2001 va fundar la protectora dels dos Arenys (DADA), una associació sense ànim de lucre que preten ajudar i millorar la qualitat de vida dels gats de carrer, de la qual també en fou presidenta. Implicada des de fa anys en l'organització de la Breda de Plaça, de la qual en fou la seva presidenta. Activista i lluitadora incansable per la llibertat del nostre país, ha format part de diferents entitats, i actualment és una de les cares més actives en els actes independentistes d'Arenys de Munt.

Profesionalment, és diplomada en història i sempre ha realitzat treballs al servei de les persones. Amb un tracte exquisit i amb la intenció sempre present d'ajudar als que més ho necessiten, des de 2019 és Regidora d'Acció Social, Salut Pública, Gent Gran i Participació Ciutadana a l'Ajuntament d'Arenys de Munt.