Arenys de Munt

El nostre equip

• Tònia Vila i Paituví
    Tònia Vila i Paituví Regidora d'Ensenyament, Cultura i Festes | Segona tinent d'alcalde | Portaveu grup municipal. Nascuda a Arenys de Munt l'any 1962 i mare de dos fills, ha estat implicada des de fa molts anys en l’àmbit de l’educació i la cultura. Actualment treballa a l'administració pública en el departament d'ensenyament.

Ha exercit diversos càrregs tant en l'executiva local d'ERC a Arenys de Munt com a la comarca del Maresme. Des de 2013 és Regidora d'Ensenyament, Cultura i Festes a l'Ajuntament d'Arenys de Munt i també és la portaveu del grup municipal.

Fou peça clau per la celebració de l'1 d'Octubre a Arenys de Munt.

Com a regidora està especialemnt orgullosa d'haver treballat per consolidar l’Escola de Música, d'haver fet del CFA Enric Camon una escola d’adults de referència i d'haver dotat Arenys de Munt d'un nou equipament com l’antiga consergeria de l’Escola Sant Martí convertint-la en l’Espai Catà.
    En l’àmbit de la cultura, els cicles ReVers, Essencials o Santa Florentina han estat referència cultural a tot el Maresme. Les festes majors han sofert un canvi positiu substancial, incorporant nous elements festius als més tradicionals i donant importància a la col·laboració dels joves. La construcció del nou centre cívic és un objectiu que millorarà estratègicament l’activitat cultural i social d’Arenys de Munt.