Arenys de Munt

Ajuntament d'Arenys de Munt

Josep Sánchez i Camps
Alcalde. Governança i Economia.
[email protected]

Nascut a Barcelona l'any 1972, ten Josep Sanchez és autodidacta i està acostumat a fer múltiples feines, cosa que li ha permès desenvolupar tasques molt diverses a l'ambit professional, associatiu i polític. És BBA -Bachelon in Business Administration- per ESEI amb estudis d'administració d'empresa al Regne Unit a University of Humberside i Postgrau en Lideratge i Governança Local per l’UAB, i amb estudis d’Econòmiques.

​Forma part del projecte d’ERC des de 2006 assumint diferents responsabilitats: Conseller Nacional pel Maresme, i membre de l’executiva del Maresme. El 2009 va tenir un rol molt destacat en la celebració de la primera consultat sobre la independència celebrada el 13S a Arenys de Munt.

A partir de 2013 entra a formar part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt com a Primer Tinent d'Alcalde i liderant les Regidories d'Economia, Comunicació, Noves Tecnologies, Promoció Econòmica i Coordinació. Destaca la seva capacitat de gestió i la bona tasca en regidoria d'Economia, on es va millorar molt l'eficiència respecte governs anteriors. Així, durant el període 2013-2019, es va reduïr el deute acomulat de l'Ajuntament pràctivament a la meitat, mentre es multiplicaven per deu les inversions per a Arenys de Munt.

Àngel Castillo Vallcorba
1r tinent d'alcalde. Seguretat, Espai públic i Jovent
[email protected]

Nascut a Barcelona a l’any 1968, empresari i emprenedor. Propietari d’una empresa metal·lúrgica especialitzada en la distribució i fabricació de material ferroviari, nàutic i aeronàutic; assumint en ella la tasca de coordinar la gestió de l’empresa, els sistemes de qualitat, i en especial, impulsar l’exportació a països de Sud-Amèrica, Àfrica i sud d’Europa.
Experiència en la coordinació i assignació de tasques en diferents tipus d’àmbits i cap d’un actual equip humà de 10 persones. Molt lligat en el passat al món del motor havent estat comissari de la Federació Catalana d’Automobilisme i participant en la organització de curses.
Vinculat a Arenys de Munt des de fa mes de 10 anys i a ERC des de 2010, actual president de  la secció local de ERC Arenys de Munt. Estudis d’electrònica, mecànica, disseny gràfic, riscos laborals e implantació de sistemes de qualitat ISO 9001.

Tònia Vila i Paituví
2a tinent d'alcalde. Ensenyament, Cultura i Festes
[email protected]

Nascuda a Arenys de Munt l'any 1962. Va iniciar la seva vida professional en un centre de càlcul, com a cap de programa de nòmines, posteriorment en l'empresa privada realitzant tasques administratives, de màrqueting i de comerç internacional. Actualment treballa a l'administració pública en el departament d'ensenyament, des de l'any 2007. La vida política la va iniciar l'any 2006 a ERC assumint diferents tasques a l'executiva local; imatge i comunicació, i política municipal.

Vinculada amb el món educatiu, des de l'AMPA als consells escolars i el consell municipal d'ensenyament, des de l'any 1998. Destaca la seva passió per la música, especialment el barroc, i gaudir de la lectura i el cinema.
Formació professional 2n grau, branca administrativa amb estudis en relació a l'ensenyament.

Maria Àngels Gros i Argelés
3a Tinent d'Alcalde. Urbanisme, Habitatge, Igualtat i Sanitat
[email protected]

Nascuda a Arenys de Munt el 1975, és mare de dues filles i sempre ha estat implicada en el voluntariat i el teixit assossiatiu del poble. Va formar part del Consell Escolar de l'escola Sant Martí, des del qual es va impulsar l'Escola de Música avui plenament consolidada. Paral·lelament, fou Presidenta del Centre Moral en un mandat molt productiu, impulsant la creació de la Coral Veus de Munt i coordinant la restauració de les figures del pessebre, entre moltes altres accions que van contribuir a posar al dia els actius de l'entitat.

És una persona molt sensibillitzada amb tot el que fa referència a l'alimentació per tal de mantenir una bona salut. En l'àmbit laboral, disposa d’una gran experiència en el món de la construcció i l’urbanisme, havent treballat en empreses del sector compaginant la direcció i la presa de decisions, comptabilitat i administració. Actualment és agent de la propietat immobiliaria i empresària del sector.

Jordi Maimí i Girbal
4t Tinent d'Alcalde. Esport, Medi Ambient i Noves Tecnologies​
[email protected]

Veí del barri del Pi Gros, nascut el 1973, casat amb dos fills. Molt implicat en el teixit associatiu del poble, va ser un dels impulsors, fa 15 anys, del renéixer de la Breda del Pi Gros i durant 10 anys un dels responsables de l’organització. També va formar part del consell escolar de l’escola Sant Martí. És Enginyer en Informàtica de Gestió i disposa de 20 anys d'experiència treballant com a responsable informàtic i organització en diferents ajuntaments.

Molt vinculat al món de l'esport, ha estat delegat d’equips de bàs- quet i ha corregut diferents ma- ratons d'asfalt i muntanya, ultres i una ironman per equips.

Montse Batista i Alsina
Acció Social, Salut Pública, Gent Gran i Participació Ciutadana
[email protected]

Nascuda a Arenys de Munt l'any 1974, és mare d’una filla i sempre ha estat vinculada en diverses associacions per la cohesió del poble i per la llibertat del país.

Animalista convençuda, l'any 2001 va fundar la protectora dels dos Arenys (DADA), una associació sense ànim de lucre que preten ajudar i millorar la qualitat de vida dels gats de carrer, de la qual també en fou presidenta. Implicada des de fa anys en l'organització de la Breda de Plaça, de la qual en fou la seva presidenta. Activista i lluitadora incansable per la llibertat del nostre país, ha format part de diferents entitats, i actualment és una de les cares més actives en els actes independentistes d'Arenys de Munt.

Profesionalment, és diplomada en història i sempre ha realitzat treballs al servei de les persones. Amb un tracte exquisit i amb la intenció sempre present d'ajudar als que més ho necessiten, des de 2019 és Regidora d'Acció Social, Salut Pública, Gent Gran i Participació Ciutadana a l'Ajuntament d'Arenys de Munt.