ERC Badalona

ERC Avancem-MES registra una bateria de preguntes per conèixer la situació de diversos projectes de Dalt de la Vila

Esquerra Republicana Avancem-MES ha entrat una instància amb una bateria de preguntes per conèixer el posicionament del govern del PP en relació a diversos projectes que afecten al barri de Dalt de la Vila.

Els republicans han sol·licitat informació sobre el projecte de Can Casas i el seu entorn què requerirà un canvi de planejament urbanístic, informació sobre la situació de les Cases del Pou situades al carrer Quintana Alta, informació sobre l’ús que el govern del PP vol per la Masia de Can Trias, previsió d’inici de les obres dels Jardins de Ca l’Amigó, entre d’altres.

Alex Montornès, portaveu d’ERC Avancem-MES, ha declarat “darrerament el barri de Dalt la Vila s’ha revitalitzat urbanísticament, això no és dolent si som capaços de preservar el patrimoni i la identitat del casc antic de la ciutat, però és per això que hem demanat al govern conèixer-ne els detalls per poder-nos-hi posicionar” i ha afegit que hi ha projectes ja molt avançats com la remodelació del carrer Barcelona i les de transformació dels Jardins de Ca l’Amigó que no poden esperar més.

Aquesta bateria de preguntes van ser traslladades a principis de juny per l’Associació de Veïns i Veïnes de Dalt de la Vila preocupats per la situació del barri.