ERC Badalona

Esquerra Republicana considera clarament insuficients les mesures de reactivació econòmica dutes a terme pel govern municipal

Esquerra Republicana de Badalona considera que el govern del PP no està duent a terme les mesures necessàries en matèria de recuperació econòmica. Ja fa 127 dies que va començar l’estat d’alarma, dels quals el PP en porta 70 al govern. Durant aquest temps les accions empreses des de l’executiu de Garcia Albiol han estat clarament insuficients.

L’única mesura rellevant ha estat portar uns ajuts al Ple extraordinari d’avui, en la línia del que ja s’havia començat a treballar amb l’anterior govern i els grups de l’oposició. A parer del grup republicà, s’està actuant tard i malament.

D’altra banda, des del grup municipal d’ERC Avancem-MES sempre s’ha demanat que les mesures que es duguin a terme en matèria de recuperació econòmica han d’estar consensuades amb les entitats i els actors econòmics de la ciutat. Cosa que en cap cas ha fet el govern del PP.

Alex Montornès, portaveu del grup municipal d’ERC Avancem-MES ha afirmat que “el govern del Partit Popular ha convocat diverses reunions de reactivació econòmica que han acabat amb uns ajuts d’un màxim de 350€ per autònoms i pimes. Totes les ajudes són necessàries, però aquestes s’havien d’haver aprovat en ple confinament no tres mesos després. A aquestes alçades hauriem d’estar treballant per tal de reconstruir la malmesa economia de la ciutat” i ha afegit que si el govern fes la seva feina i parlés amb els principals actors socials i econòmics de la ciutat coneixaria quines són les seves necessitats més enllà d’un ajut puntual. Finalment ha conclòs dient que “Esperem que ben aviat rectifiqui i comenci a treballar en un tema clau per al futur de Badalona”.