ERC Badalona

Esquerra Republicana demana al govern municipal que aclareixi si l’enquesta que s’ha donat a conèixer avui ha estat pagada amb diners de l’Ajuntament

Segons la notícia publicada a la Vanguardia d’avui, el PP hauria encarregat una enquesta electoral des de l’Ajuntament de Badalona. Citant aquest mitjà: "según una encuesta de Gad3 encargada por el Ayuntamiento a la que ha tenido acceso La Vanguardia".

Des del grup d’ERC-Avancem es consideraria un fet greu que es fessin servir recursos públics per tal de finançar una enquesta electoral privada. Per aquest motiu, el grup republicà, demana al govern del Partit Popular que expliqui amb quin mitjans s’ha pagat aquesta enquesta.

El portaveu republicà, Alex Montornès, ha afirmat que: “el Partit Popular confon la institució i el partit. O bé el Partit Popular utilitza els recursos dels badalonins i de les badalonines d’una forma poc ètica o bé intenta enganyar a la ciutadania per donar més credibilitat a l'enquesta. Demanem que el govern desmenteixi amb proves l’afirmació de La Vanguardia”.
Mots clau
: enquesta PP