ERC Badalona

El passat dilluns 7 de juny, l’Ajuntament va publicar a la seva web que es posava en marxa del 8 al 22 de juny, de dilluns a dijous de 21h a 00:30h, el programa “Estudiem de nit”. Però aquest programa sempre s’havia iniciat a mitjans de maig.

El grup municipal d’ERC Avancem denúncia, doncs, que aquest any el govern del PP no ha posat a disposició del col·lectiu d’estudiants de la ciutat que es presenten a Selectivitat cap espai municipal, amb prou antelació, per tal que es puguin preparar per aquestes proves. Al contrari, no ha estat fins al mateix dia que comencen, que s’ha posat en marxa a correcuita el programa “Estudiem de nit” i fent-ne una difusió escassa.

D’aquesta manera, a la manca de manteniment de les biblioteques municipals, cal no oblidar que Can Casacuberta porta més d’un any tancada, s’hi suma la manca de disponibilitat de sales d’estudi o espais d’estudi nocturn.

El grup republicà lamenta que el jovent de la ciutat que es presenta a les proves de Selectivitat no disposi de les mateixes condicions que els nois i noies d’altres poblacions que sí que tenen a la seva disposició espais municipals. Cal posar de relleu que es tracta d’un moment decisiu en la vida d’aquests joves, ja que en dependrà el camí acadèmic i professional que escolliràn en el futur.

En aquest sentit, el regidor d’ERC Avancem, Manel Sorribas ha expressat: “Volem preguntar al govern perquè no ha buscat espais alternatius al Carme i perquè no s’ha ampliat l’oferta de cap de setmana pels estudiants de la selectivitat. I sobretot, perquè el poc que ha fet, ho ha fet tant tard i malament”.

Mots clau
: Selectivitat