ERC Badalona

Àlex Montornès, candidat d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de Badalona

A la presentació, el cap de llista ha estat acompanyat pel líder republicà Oriol Junqueras i per la diputada Ana Balsera

Aquesta tarda ha tingut lloc, a la plaça de Plana, l’acte de presentació d’Àlex Montornès Torrecillas com a cap de llista d’Esquerra Republicana de Catalunya a les eleccions municipals del proper 2023 a Badalona.

L’esdeveniment, que ha agrupat unes 250 persones ha comptat amb la presència del líder republicà, Oriol Junqueras, que, prèviament, ha pogut saludar una gran nombre de veïns i veïnes que li han traslladat impressions i comentaris sobre les necessitats de la ciutat i alguns de reptes que haurà d’afrontar els propers anys.

També han volgut acompanyar al candidat dels republicans a Badalona, diversos dirigents del partit com Oriol López, secretari de política municipal, la diputada Ana Balsera, el secretari general d’interior Oriol Amorós, el director dels Serveis Territorials del Departament de la Presidència a Barcelona David Agustí, el director general del SOC Juanjo Torres o diversos regidors i caps de llista dels municipìs veïns, entre altres.

Així com entitats de la societat civil com la FAVB, la Federació de Dones, Restarting BDN, CCOO, UGT, FEB-PIMEC, Cambra de Comerç, Badalona Capaç, FAMPAS, Bdn Restauració, la Coordinadora veïnal del Besòs, l’exalcaldessa Maite Arqué o Òmnium, entre altres.

Després de la benvinguda a càrrec d’Ana Balsera, el candidat, actual primer tinent d’alcalde de Badalona, ha explicat el seu projecte per a la ciutat els propers anys, donant continuïtat al fil argumental que ja va exposar el passat mes d’octubre, quan va detallar el full de ruta titulat La Badalona de 2040.

Entre altres afirmacions, Montornès ha demanat a la ciutadania “suport per ser l’alcalde que liderarà el projecte col·lectiu de transformació social, econòmica i ambiental de la Badalona del segle XXI”. Alhora ha deixat clar que ho farà “ pensant en les persones, en la prosperitat econòmica, adaptant la ciutat al canvi climàtic i tot això mentre recuperem una ciutat de qualitat i amb serveis d’excel·lència per a tothom” i, sobretot, pensant en una ciutat que “posi sempre les persones al centre”.

Tancant l’acte, Oriol Junqueras ha reblat  “L’Alex representa un missatge de confiança i esperança que ha encoratjar a tots els veïns i veïnes de Badalona a no abandonar ni defallir. La ciutat i el país s’ho mereixen tot i, per tant, els donarem tot el que tenim”.

Finalment Àlex Montornès, ha agraït la feina de tot l’equip d’Esquerra Republicana a Badalona, deixant clar que només un esforç col·lectiu amb el suport de la ciutadania pemetrà a l’agrupació republicana arribar a l’alcaldia de la ciutat.

Badalona, 4 d’octubre de 2022