ERC Badalona

Esquerra Republicana Avancem considera que Albiol queda inhabilitat per seguir exercint d’Alcalde

Esquerra Republicana Avancem considera molt greu la informació publicada aquest matí per La Sexta i el País que relacionen en Xavier Garcia Albiol amb la gestió d’una societat a Belice, activa durant el seu primer mandat com Alcalde de Badalona.

Pels republicans aquesta revelació dels Papers de Pandora inhabilita Albiol per seguir exercint un càrrec públic i, per tant, Alcalde de la ciutat.

En aquest sentit els republicans es posen a disposició de construir una alternativa valenta amb visió transversal que interpeli tota la ciutat en aquesta hora greu. Una alternativa que ha d’afrontar les urgències de Badalona en un context de postpandèmia i que encarrili un nou rumb.

En declaracions d’Alex Montornès, portaveu del grup municipal d’ERC Avancem, “es tracta d’un fet molt greu, el millor que podria fer en Xavier Garcia Albiol és presentar la seva dimissió immediata per respecte als badalonins i les badalonines” i ha afegit que “el nostre únic motiu de ser és estar al servei de Badalona. Treballem sempre amb qui vulgui construir una alternativa que retorni el rumb a Badalona, la il·lusió i l’esperança”.
Mots clau
: Alcalde Badalona