Bages

ERC Bages organitza una taula rodona sobre lideratges en el món de la política amb la participació de Carme Forcadell

ERC Bages organitza pel proper divendres, dia 12 de març, una taula rodona telemàtica sobre el paper dels lideratges femenins en el món de la política. L'acte, que porta per títol "Dones i lideratge en política", s'emmarca en les activitats commemoratives del Dia Internacional de les Dones organitzades per la secretaria de les Dones d'ERC Bages.

La taula comptarà amb unes ponents de luxe amb l'expresidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell; la segona tinent d'alcalde i regidora de Feminismes de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz; i l'alcaldessa de Sant Salvador de Guardiola, Georgina Mercadal. Les intervencions de les ponents es clourà amb un torn obert de paraules entre les persones assistents.

L'acte tindrà lloc aquest divendres, a les 7 de la tarda, mitjançant la plataforma Zoom i és obert a tothom. Per a poder participar-hi, cal enviar un correu electrònic a l'adreça [email protected] sol·licitant l'enllaç per a poder connectar-s'hi.