Bages

Eloi Hernàndez relleva Estefania Torrente a la presidència del Consell Comarcal del Bages

Els grups comarcals d’ERC i JuntsxCat fem públic el relleu a la presidència del Consell Comarcal del Bages que proposarem que sigui ratificat en un ple que es celebrarà el 5 de juliol. El Vicepresident i alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez i Mosella, serà el candidat a rellevar l’actual Presidenta de l’ens, Estefania Torrente i Guerrero, que deixa l’acte per motius professionals. Ambdós han compartit les tasques de l’àrea de Presidència i Vicepresidència la primera meitat de legislatura.

Estefania Torrente ha estat membre del Consell comarcal els darrers 6 anys, essent Consellera de l’Àrea Econòmica la passada legislatura, i assumint la responsabilitat de Presidència els darrers dos. Els grups comarcals volem agrair-li el treball, esforç, lideratge i implicació, i desitjar-li molta sort i encerts.

Els grups comarcals d’ERC i JuntsxCat seguirem treballant des d'un Govern comarcal fort i cohesionat per tal de donar resposta a tots els reptes socioeconòmics, comunitaris i interns, posant la qualitat de vida de les persones al centre de les nostres polítiques i incidint en el desenvolupament del Bages com a territori d'oportunitats pel nostre país i la seva gent.