Bages

Àdria Mazcuñan encapçalarà de nou la candidatura per ERC a l’alcaldia de Sant Fruitós de Bages

Municipals 2023
La secció local d'Esquerra Republicana a Sant Fruitós de Bages ha escollit Àdria Mazcuñan i Claret com a candidata a l'alcaldia per les properes eleccions municipals del 2023. En una sessió assembleària amb el 91% de vots favorables, la militància ha reelegit Àdria Mazcuñan perquè continuï encapçalant el projecte republicà al municipi durant els pròxims quatre anys.

L'actual alcaldessa de Sant Fruitós, ha agraït la confiança i suport de la militància. Àdria Mazcuñan ha fet èmfasi a la feina feta des de la secció local i s'ha mostrat il·lusionada per tenir l'oportunitat de poder continuar treballant pel municipi. "Vull renovar l'alcaldia per poder consolidar tota la feina feta durant aquests anys i poder continuar treballant amb i per a les persones", ha afirmat.

Aquesta serà la tercera ocasió que Àdria Mazcuñan encapçalarà la llista republicana. La primera vegada ho va fer el 2015 quan va entrar a l'Ajuntament com a portaveu del Grup Municipal d'ERC.