Bages

Sergi Márquez encapçalarà la candidatura per Esquerra Republicana a les eleccions municipals de Rajadell

Municipals 2023
En la celebració d'una assemblea interna, la militància d'Esquerra Republicana de Rajadell ha escollit Sergi Márquez i Duran com a candidat a l'alcaldia per a les eleccions municipals del maig de 2023. Márquez encapçalarà la llista republicana després de ser escollit per unanimitat pels membres de la secció local.

Sergi Márquez és regidor al govern municipal i aspira a "transformar Rajadell en un municipi amb valors republicans". "Vull un Rajadell on es posi les persones al centre i on tothom se senti representat i pugui participar-hi", ha detallat l'alcaldable. Segons Márquez, "ara és l'hora de fer un tomb social al poble, canviant dinàmiques i fent una gestió eficient dels recursos per fer un Rajadell més innovador i inclusiu".

Per al candidat és clau oferir "un projecte obert a tothom qui vulgui participar-hi i on s'acollirà totes les veïnes i veïns que vulguin sumar-s'hi".

Sergi Márquez és enginyer en una multinacional del sector de l'automoció, participa activament en el moviment veïnal del seu nucli i és regidor de l'Ajuntament de Rajadell des de 2011.