Bages

Ramon Planell repetirà com a cap de llista a Sant Joan de Vilatorrada

L'assemblea de la Secció Local d'ERC-Sant Joan de Vilatorrada ha escollit Ramon Planell com a cap de llista per a les eleccions municipals del proper any. Així, doncs, Planell repetirà com a alcaldable en el segon municipi per població del Bages.

Planell és enginyer tècnic i actualment és regidor de Promoció Econòmica, Participació Ciutadana i Medi Ambient. Precisament, la continuació de la feina engegada ha estat un dels arguments esgrimits en la seva voluntat de repetir candidatura. El candidat republicà també ha fet esment al "moment nacional engrescador que estem vivint" i ha advertit de "la importància de les properes eleccions municipals per consolidar el procés sobiranista".

ERC, que té actualment dos regidors al consistori, s'ha marcat d'entrada l'objectiu de treballar per guanyar les eleccions. Sobre la candidatura, Planell ha afirmat que "amb tota seguretat" l'acompanyarà el també regidor Jordi Pesarrodona i que en els propers mesos treballaran per fer la millor llista possible.