Bages

Qui som

Benvolgut amic / Benvolguda amiga,

Et dono la benvinguda a aquest lloc web i et convido a visitar-lo regularment. Volem que sigui una eina que serveixi per a que ens pugueu conèixer, per fer arribar la informació de l'actualitat del partit i de la nostra activitat i, per últim, per a que tothom qui vulgui ens pugui enviar propostes, idees o suggeriments. En definitiva, una eina al servei de tothom.

Ens omple d'orgull rebre la confiança de la ciutadania per ser actualment la primera força política al Bages amb 16 alcaldies, 129 regidories, 13 conselleries comarcals -inclosa la presidència de l'ens- i 1 diputat provincial. Tots ells al servei del municipi, del territori i del país. Per construir una República Catalana on els valors republicans, la justícia social, el feminisme i la sostenibilitat siguin els seus pilars fonamentals. I en aquesta tasca diària som molta gent la que hi està compromesa: càrrecs electes, militants, simpatitzants, col·laboradors... Tothom és necessari.

Espero, doncs, que aquest web sigui una eina útil i et convido, si no ho has fet ja, a col·laborar amb el nostre projecte.

Gràcies per la teva visita.

Marta Viladés i Ribera
Presidenta d'ERC Bages