Baix Llobregat

Jordi Bartolomé es convertirà en el nou alcalde de Santa Coloma de Cervelló

Jordi Bartolomé i Fernández es convertirà, a partir del dissabte 19 de juny, en el nou Alcalde de Santa Coloma de Cervelló.

Bartolomé actualment és el portaveu de Col·laborem, la plataforma en la qual s'integra Esquerra Republicana, i primer tinent d'alcaldia i regidor de Cultura, Joventut i Convivència i Seguretat.

El proper alcalde és Enginyer Tècnic Aeronàutic per la Universitat Politècnica de Catalunya i està finalitzant el Màster de formació del Professorat d'ESO i Batxillerat. En l'àmbit professional treballa en el departament d'operativa per una empresa del sector aeri d'on es troba en excedència per poder exercir les seves obligacions polítiques.

És una persona molt implicada en l'àmbit municipal i col·labora amb diverses entitats com l'Associació Juvenil Activa't, de la qual en va ser cofundador i director dels seus casals d'estiu; els Geganters i Grallers i el Grup de teatre de la Societat Recreativa.

La seva visió política passa per construir una Santa Coloma viva i activa on tots els veïns i veïnes es sentin cridats a participar, una Santa Coloma millor per tothom. Té la voluntat de "fer una política generosa, on dediquem més temps a construir pensant en Santa Coloma que a fer política partidista de retrets on no sumem pel municipi".