Butlletí digital del Baix Llobregat
29.07.2014 . Número 3
actualitat
La força que ens mou
L’acció política a nivell comarcal no s’atura. El passat 14 de juny més de 400 persones ens vam reunir a El Prat de Llobregat en el marc de la Festa Republicana que anualment organitzem en una població de la comarca i vam poder gaudir de la presència de l’Anna Simó, en Joan Tardà i l’Oriol Junqueras. Però el més destacable va ser la participació activa de les representacions baixllobregatines de sindicats, patronals, altres partits polítics i entitats socials, culturals i esportives.
Jordi Albert
La transició cap a les ciutats emprenedores
Les properes eleccions municipals les tenim a la cantonada, aquest cop, hem de fer un esforç perquè les nostres candidatures es presentin amb un programa electoral que contingui un fort contingut econòmic. L’ocasió s’ho mereix; molts dels nostres veïns ho estan passant molt malament i esperen de nosaltres que els aportem solucions.
Carles Soriano
Qüestió de gènere
El passat dissabte, 12 de juliol, des de la secretaria de les dones de la Federació Comarcal vàrem organitzar una jornada de treball amb les secretàries locals al restaurant Rústik de Corbera. La idea era prendre com a base la jornada de formació que vàrem fer a Begues, per anar més enllà. Vàrem iniciar la jornada amb una exposició teòrica a càrrec de Bàrbara Lligadas, secretària de les dones del Baix Llobregat i l’Hospitalet, que va servir com a punt de partida per a què les presents fessin una pluja d’idees sobre maneres d’organitzar-nos i propostes per al programa electoral municipal.
Bàrbara Lligadas
ERC compromesa amb el Parc Agrari
La conservació del territori ha de comptar amb la complicitat i la col·laboració dels agents socials i és indestriable del desenvolupament socioeconòmic de la gent que l’habita. Aquesta premissa és més que vàlida si ens referim als espais protegits i al Parc Agrari del Baix Llobregat.
Anna Simó
Ens creiem que hi ha espais protegits?
Aquest cap de setmana he recorregut diversos paratges que formen part del parc agrari del Baix Llobregat i m’ha tornat a venir al cap la imatge del magnat Sheldon Adelson i el projecte Eurovegas, el qual havia d’ubicar-se en aquest espai protegit.
Joan Borràs

campanyes