Baix Llobregat

Una eina per fer discurs

Jordi Albert

Encetem un nou projecte amb aquesta primera edició del butlletí digital comarcal i, com tots els inicis, caldrà que aprenguem d’errades que segur cometrem i potenciar els encerts que segur tindrem, per aconseguir millorar en successives edicions és imprescindible que tothom hi aporti la seva experiència.

Aquest butlletí neix per poder tenir un espai de divulgació intern amb vocació natural a esdevenir extern, a que corri per la xarxa i arribi no només a la militància, simpatitzants i amics sinó també a les entitats de la nostra comarca, als baixllobregatins i a les baixllobregatines que no formen part del món intrínsec d’Esquerra Republicana però que seran del tot necessaris per a que puguem fer realitat el model que defensem.

Però també ha de servir per donar a conèixer a la resta de companyes i companys la feina que fem a les comissions comarcals, a les nostres seccions locals, intercanviar experiències, aprendre els uns dels altres i, segurament, desaprendre vicis adquirits que ens empetiteixen. En definitiva, aquestes primeres ratlles que han de servir de introducció al primer número, només pretenen això, fer un breu i lleuger esbós del repte que tenim entre mans. Que us sigui d’utilitat, fem-nos nostra aquesta nova eina divulgativa i continuem fent la bona feina als nostres pobles i ciutats on neix la voluntat inequívoca de ser lliures.

Jordi Albert
President de la Federació comarcal Baix Llobregat i l’Hospitalet