Baix Llobregat

Oficina parlamentària

La Federació comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya al Baix Llobregat i L'Hospitalet posa a disposició de la ciutadania la seva Oficina Parlamentària, un servei que té la la voluntat de posar les màximes facilitats perquè les persones a títol individual, les entitats i les empreses puguin fer arribar les seves propostes i suggeriments. Des d’ERC, aquestes consultes es traslladen a les diferents cambres legislatives i a les institucions on el partit té responsabilitats de govern o representació per tal de donar-hi resposta.

Així s'ofereix la possibilitat de contactar directament amb el nostre diputat al Parlament de Catalunya (Jordi Albert); el nostre representant al Congrés (Joan Capdevila); els nostres diputats provincials a la Diputació de Barcelona (Josep Ramon Mut i Antoni Garcia) i la nostra portaveu al Consell Comarcal (Raquel Albiol).

Les visites es poden concertar per correu electrònic: [email protected]

Així mateix, les consultes també es poden atendre de manera telemàtica, per la qual cosa a les persones sol·licitants se'ls facilita un enllaç via correu electrònic per fer la connexió el dia i l’hora més adients.

D’altra banda, l’Oficina Parlamentària també es desplaça periòdicament pel territori, aprofitant les visites institucionals dels càrrecs electes als municipis, per tal de facilitar al màxim l’atenció a veïns i veïnes, entitats, col·lectius i empreses, i conèixer les problemàtiques de ben a prop.

L’Oficina Parlamentària facilita al màxim la interlocució amb la ciutadania i posa a disposició els seus càrrecs electes per estar al costat de la gent.

@ contacta'ns a [email protected]