Banyoles

Jaume Butinyà escollit cap de llista d’Esquerra Som Banyoles per a les eleccions municipals de 2023

Jaume Butinyà: “L’experiència i el treball de tots aquests anys ens legitima, estem preparats per governar”.

Dissabte, 12 de febrer
Els militants d’Esquerra Som Banyoles han escollit l’actual cap de l’oposició de l’ajuntament i diputat Jaume Butinyà com a nou cap de llista per a les pròximes eleccions municipals del 2023.

L’assemblea s’ha celebrat al local comarcal del partit i ha comptat amb representació de la secció del Pla de l’Estany i la secció local de Banyoles. El candidat de la llista republicana ha rebut el suport, per unanimitat, de la militància que ha celebrat la seva elecció com una petita victòria de cara a dur el seu projecte a l’ajuntament.

El candidat a l’alcaldia de Banyoles ha afrontat amb molt d’entusiasme la nova etapa que defineix com “la culminació de la feina de molts anys i moltes persones”. “Estic molt content de ser aquí avui, després d’aquests quatre anys de feina escoltant els banyolins i treballant per a millorar la seva qualitat de vida”, ha dit.

“L’any 2019, quan vaig acceptar el repte d’encapçalar la llista, ja vam plantejar-ho com un projecte a llarg termini. Vull ser alcalde amb vosaltres d’una Banyoles més valenta, amb vista a la cohesió social i que fomenti la formació, la cultura i la creació d’ocupació entorn a l’esport”, ha afegit.

El candidat s’ha mostrat molt orgullós i agraït amb la seva elecció i ha fet una crida a formar un equip transversal i sòlid per dur el projecte d’ERC Som Banyoles a l’alcaldia de Banyoles. ”Hem d’aconseguir ser més i sumar més gent. L’experiència i el treball de tots aquests anys ens legitima, estem preparats per governar”.

Jaume Butinyà és actualment cap de l’oposició de l’Ajuntament de Banyoles i diputat al Parlament de Catalunya per Esquerra Republicana. Ja va ser regidor a govern durant dues legislatures sota el mandat d’en Pere Bosch, del 1999 al 2007. A més a més, ha estat president de la colla gegantera de Banyoles i té una llarga trajectòria dins les entitats de la ciutat. És graduat en Geografia per la Universitat de Girona i s’ha dedicat professionalment tota la vida a ser bomber.