Barberà del Vallès

Bona Festa Major a tots i totes!

Avui encetem un any més una nova Festa Major. Els carrers i els comerços es van engalanant per iniciar un cap de setmana ple d’activitats arreu de la ciutat gràcies, sobretot, a les entitats, que són les que en gran part la fan possible.

Aquest any comptem amb una programació molt àmplia, variada i repartida, en la que trobem concerts, activitats esportives, cultural popular i tradicional, jocs infantils, actes solidaris... un programa que hem confeccionat en base a les diferents valoracions i conclusions que hem anat fent de edicions passades i que hem anat tractant amb les entitats a les diferents reunions de la Comissió de Festa Major.

També, per primera vegada, aplicarem un protocol contra les agressions masclistes, que hem treballat conjuntament la Comissió del Protocol, les entitats i l’Ajuntament amb l’objectiu de conscienciar i donar eines per abordar la violència masclista als espais festius, i es que totes volem una Festa Major en la que ens sentim còmodes i podem gaudir plegades.

No voldria deixar de destacar alguna de les activitats que tenim dins d’aquest ampli programa: comptarem un any més amb l’Espai Entitats, on gaudirem de la companyia i les activitats que realitzaran les sis entitats locals que el formen; aquest any els nostres pregoners serà l’ONG Pallapupas, a la que volem reconèixer la seva gran feina amb les persones hospitalitzades; també podrem gaudir d’una commemoració molt especial, i es que, el nostre Teatre Municipal Cooperativa fa 10 anys, comptarem amb un espectacle molt especial i aprofitarem per presentar la nova temporada d’aquesta tardor; els nostres Diables, acompanyats de més colles, tornaran a convertir la nostra Plaça en el més temut dels inferns; la Colla de Geganters i Grallers ens omplirà la Plaça i els carrers de colles que visitaran la nostra ciutat; i la Diada Castellera d’enguany serà molt especial perquè comptarem amb els nostres veïns, els Castellers de Sabadell, els Xics de Granollers i la Colla de Castellers de Vilafranca, els Verds, actuals guanyadors del Concurs de Castells que volen portar a la nostra Plaça castells inèdits.

Us desitjo una molt bona Festa Major i us animo a omplir els carrers de diversió, somriures i festa, i a compartir bons moments conjuntament.

Gaudiu de la nostra Festa, la Festa de tots i totes!

Visca la Festa Major de Barberà del Vallès!