Barcelona Vella

Congrés Ciutat Vella 20/09/2021

Bon dia,

Ahir, dia 20 de setembre vam celebrar el congrés local per escollir un nou conseller pel Grup Municipal.

Després d'uns canvis organitzatius interns, hem de donar les gràcies a la meravellosa tasca que ha fet l'Antoni Vidal com a conseller portaveu durant aquests dos anys de mandat. Però lamentablement hem de donar pas a noves etapes, i l'Antoni Vidal també ho ha fet, després de dos anys de dedicació al districte comença una altra etapa a l'AMB. Toni, moltíssimes gràcies per aquesta dedicació i passió que has posat en tot el que has fet durant mig mandat on hem pogut veure com et deixaves la pell. Gràcies per haver dedicat tantes hores a la lluita de Ciutat Vella. Et desitgem tota la sort del món en l'etapa que comences, i com tu dius, sempre seguiràs arrelat a Ciutat Vella, així que no et perdem del tot.

Ahir vam escollir al nou conseller de districte que ocuparà el nou lloc al Grup Municipal de Ciutat Vella, en Jaume Tomillero, resident de tota la vida al barri de la Barceloneta, porta a l'esquena una gran tasca social i veïnal, un lluitador nat pel seu barri i per tot el conjunt de Ciutat Vella. Només ens falta donar-li les gràcies per la valentia d'encetar un nou projecte vital, i per les ganes que sabem que hi posaràs al projecte de Ciutat Vella.

Moltes gràcies i molta sort a tots dos en aquesta nova etapa.

Equip de Ciutat Vella.