Begues

Demanem la represa de la presencialitat de la política municipal a l'Ajuntament de Begues

Des del grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya demanem el retorn als plens presencials a partir del proper ple del mes de març de 2021.

Des de l'inici de la pandèmia del coronavirus, la pràctica totalitat de l'activitat política municipal s'ha desenvolupat de manera telemàtica; els regidors i regidores han compartit comissions informatives, reunions diverses i fins i tot plens a través de les pantalles dels nostres respectius dispositius.

Tanmateix, tenint en compte l'excepcionalitat actual i en aquest sentit seguint totes les mesures de seguretat, creiem que és el moment d'iniciar el retorn a la normalitat de cara al proper ple de març i, després de 12 mesos de plens telemàtics sense públic, tornar a celebrar els plens presencials amb la presència de la ciutadania.

Així doncs, tenint en compte que el consistori ha anunciat una represa progressiva de la programació cultural i social de les activitats municipals a Begues, també s'escauria que es tingui en consideració la nostra petició i es reprenguin les sessions plenàries amb totes les mesures de seguretat i higiene corresponents i amb aforament de públic reduït corresponent.