Begues

Begues necessita un model de turisme familiar sostenible

• Campanya de Turisme Familiar www.elsupermes.cat al Baix LLobregat
  • Proposem activitats per dinamitzar el turisme familiar i el patrimoni cultural beguetà.

Durant els cinc caps de setmana d’abril, tots els divendres, dissabtes i diumenges, les famílies amb infants de tot el Baix Llobregat han pogut gaudir d’una oferta turística dissenyada a la seva mida, amb descomptes molt especials, com ara packs familiars a museus, activitats gratuïtes, descomptes exclusius en allotjaments i restaurants o menús infantils gratuïts, concursos, entre moltes altres promocions que cada establiment privat i molts ajuntaments de la comarca han preparat especialment per l’ocasió. Així doncs, les famílies d’arreu han pogut activar les promocions i descomptes a cadascuna de les activitats a la web del Consorsi de Turisme del Baix LLobregat.

Aquest és el model de dinamització turistica que desitgem! Però estem sorpresos del per què l’Ajuntament de Begues i la regidoria de turisme, no han organitzat cap activitat en aquesta exitosa campanya de turisme familiar d’àmbit comarcal. Precisament, aquest model de turisme de proximitat i familiar és un dels que més afavoreix al municipi, juntament amb el turisme esportiu i el turisme vinculat a món de la restauració.

I ens preguntem perquè l’Ajuntament de Begues, per exemple, no ha organitzat dins d’aquesta campanya comarcal, una sortida guiada familiar a la Cova de Can Sadurní per ensenyar a grans i petits d’arreu el nostre patrimoni cultural prehistòric? No podem permetre’ns el luxe desaprofitar aquestes oportunitats de donar a conèixer Begues i fer-ne promoció en l’àmbit comarcal i metropolità.

L’ajuntament hauria d’apostar per un turisme familiar sostenible de qualitat i per fer polítiques que impulsin projectes turístics de debó! Cal abandonar definitivament els pseudos projectes turístics municipals de façana i aparador que encarnen els models de la vella política del fum, fum, fum.