Begues

Ara és l’hora de més espais esportius! Aprofitem-ho!

• Actes polivalents que es podrien celebrar en la pista multiesportiva del camp de sauló al costat de les pistes de tennis de la zona esportiva municipal.
  • Mapa de la zona esportiva municipal de Begues: ubicació del camp de sauló segons el MIEM.
Les Meses de Concertació (MC) són espais de relació entre els representants de la Diputació de Barcelona (DIBA) i els ajuntaments en els quals es contrasten les necessitats i s'acorden les actuacions que es desenvoluparan en el període de mandat així com els recursos que hi aportarà cada part. Com a conseqüència de les negociacions entre la DIBA i l’Ajuntament de Begues, l’Equip de Govern va anunciar la construcció d’uns nous vestidors al camp de futbol i un altre bar a la zona esportiva valorats en més de 500.000 € a la zona esportiva durant els anys 2016-2019. Un cop consultat l’estudi previ a l’avantprojecte creiem necessari que aquesta inversió prioritzi uns altres objectius de millora de la zona esportiva. Segons el Mapa d’Instal·lacions Esportives (MIE) de Begues el nombre d’espais esportius -camp de futbol i pistes del poliesportiu- està correctament dimensionat amb el nombre existent de vestidors. És a dir, les necessitats bàsiques de les instal·lacions estan cobertes. Tanmateix, entenem que calen nous espais de gestió i de magatzem. Però, des d’Esquerra Republicana creiem prioritari fer més terrenys de joc que són els espais essenciasl on els clubs esportius practiquen els seus esports. I per això proposem una modificació d’aquest estudi previ per  rendibilitzar al màxim els més de 500.000 € que DIBA dedicarà a Begues via Meses (ME). I concretament proposem crear tres pistes multiesportives cobertes on ara hi ha el camp de sauló, darrere les pistes de tennis.
  1. D’aquesta manera:
  2.
  3. - Crearíem un nou espai per a la pràctica esportiva i aprofitaríem els nous vestidors de la Piscina d’Estiu durant els mesos de setembre a juliol.
  4.
  5. - Augmentaríem els espais de joc per a la pràctica del futbol sala, bàsquet, handbol, patinatge, hoquei i volei.
  6.
  7. - I a més a mé, podríem celebrar tot tipus d’esdeveniments com ara la Festa Major d’Estiu! Per cert...Molt bona Festa Major i recordeu de gaudir-la amb intensitat.
  8.
  9. Si teniu qualsevol dubte o voleu opinar sobre les millores a la zona esportiva, estem a la vostra disposició al correu electrònic [email protected]