Begues

Les JERC: compromís i participació del jovent beguetà!

Participa! JERC Begues
El proper diumenge 30 d’abril es presentaran les Joventuts d’Esquerra Republicana de Catalunya (JERC) al nostre poble, a Begues. Aquesta gran fita vol ser l’inici del treball entre les JERC i la Secció Local d’ERC a Begues.

Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya (JERC) és una organització política juvenil que forma part i impulsa el moviment juvenil català, amb personalitat jurídica pròpia i que, obeint a la seva "Declaració de Principis", treballa per la consecució d’una societat justa i democràtica en una Catalunya lliure, sobirana i reunificada dins l’Europa de les Nacions. Les JERC estan vinculades mitjançant un protocol de relacions amb ERC, proposat per una comissió mixta i paritària de les dues organitzacions, i ratificat pels Consells Nacionals respectius.

Les JERC són l’organització política del jovent independentista. Una xarxa de joves que s’estén de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó amb l’objectiu de guanyar consciència i de facilitar la mobilització del jovent dels Països Catalans. Són milers de joves que treballen per millorar les condicions de vida del jovent; però no s’aturen aquí, aprofiten la força de les conviccions revolucionàries per transformar políticament i socialment els Països Catalans i el món. La seva tasca passa també per la construcció del moviment juvenil, incidint en totes les poblacions i en tots els àmbits. Les JERC elaboren una anàlisi global del moviment juvenil i col·laboren en la seva dinamització amb totes les forces, alhora que participen en la xarxa associativa i dels moviments socials.

Si tens fets 14 anys i encara no has complert els 28 anys; i vols forma part del grup independentista de referència històrica, pots omplir el formulari web i de seguida es posaran en contacte amb tu.