Berguedà

Mireia Besora, nova alcaldessa de Capolat

Mireia Besora i Sans és, des d'ahir dimarts, nova alcaldessa de Capolat. La fins ara regidora de SOM Capolat-AM a l'ajuntament agafa la responsabilitat de l'alcaldia del municipi després que Josep Mossoll renunciés a aquesta quan encara resta un any per tancar la legislatura.

El ple celebrat aquest dimarts ha suposat l'entrada d'Enric Campillo (SOM Capolat-AM) com a regidor. Cal remarcar que Capolat és un municipi en què s'apliquen llistes obertes i, per tant, els regidors i regidores són votats de manera individual. El consistori tancarà l'últim any de legislatura amb Besora com a alcaldessa; i Campillo i Neus Martínez (Endavant per Capolat) com a regidors. El traspàs de funcions resta pendent del cartipàs municipal.

Besora torna a l'alcaldia després d'haver ocupat la responsabilitat en l'anterior legislatura. L'alcaldessa republicana ha pres possessió "des del respecte màxim als projectes engegats aquests tres anys, amb il·lusió per formar un sol equip de treball i iniciar nous projectes, i reivindicant l'àmbit de les ruralitats".