Blanes

Nova executiva d'Esquerra Blanes

Aquest divendres dia 18 de juny a un quart de nou, després d'assistir a la concentració setmanal per la independència i l'alliberament dels presos polítics, hem celebrat una assemblea per renovar els membres de l'executiva del partit.

La presidenta entrant votant

Els militants republicans de Blanes han decidit per unanimitat que la nova executiva estigui formada de la següent manera:

Presidència Olga Lopez Colomer
Vicepresidència Albert Sanz Gonzalez
Secretaria d’Organització Mariona Bargalló Alabart
Secretaria de Finances Manel Aguilar Cano
Secretaria d’imatge i Comunicació Eloi de San Martín Lagranje
Secretaria de les Dones Mònica Santolaria Puig
Secretaria de Política Municipal Antònia Coll Mercader
Secretaria de Ciutadania Marcela Rosado Ocampo
Secretaria de Transició Ecològica Mireia Diaz Roca
Secretaria de Treball i Empresa Carlos Caballero Madrigal
Secretaria de Joventut Carlos Garzón de la Granja
Secretaria d’Educació i Cultura Èlia Martínez Ponce

El president sortint, Albert Sanz, continúa a l'executiva com a vicepresident i ha volgut agraïr la confiança a l'alcalde Àngel Canosa i la seva predecessora Assumpta Pla així com a la resta del grup local que sempre li ha fet costat i ha demanat el suport a la nova presidenta de la secció. Dels seus cinc anys i vuit mesos de presidència ha volgut destacar dues dates: El día que va ser escollit president del grup local i el día que es va aconseguir l'alcaldía de Blanes.

Olga López, nova presidenta de la secció local ha presentat la seva candidatura i ha destacat que tenim molta feina per fer i que aviat podrem tornar a treballar presencialment que és com ens sentim més còmodes.