Calafell

El ple de Calafell aprova per unanimitat les dues mocions presentades per ERC Calafell

• Ambdues són mocions que apel·len al sentiment de territori
El grup municipal d'ERC Calafell ha presentat dues mocions pel ple de l'Ajuntament de Calafell que ha tingut lloc avui dijous 15 d'abril i ambdues han estat aprovades per unanimitat dels membres i dels grups polítics. La primera moció ha estat en relació amb el Míldiu, ja que es tracta d'una malaltia perillosa que ataca a la vinya a causa de l'organisme Plasmopara vitícola, i actua tant a les fulles com en el raïm i amb aquesta es demana al Ministeri de Agricultura, Pesca i Alimentación que modifiqui el Annex 1 del Ordre APA/858/2020 del 9 de setembre d'enguany a fi d'incloure Catalunya dins dels àmbit on es dóna cobertura als danys provocats pel míldiu i donar suport al DARP per a què continuï fent gestions amb ENESA i AGROSEGURO perquè s'inclogui el míldiu com a malaltia assegurable a Catalunya.

La segona moció és per tal de garantir la mobilitat al Baix Penedès mentre es fan les obres de millora de la C-31, les quals es duran a terme ben aviat. En aquesta moció s'ha aprovat per tots els membres del consistori que mentre duri l'obra de millora de seguretat de la C31 sigui gratuït el tram entre el Vendrell i Cubelles a través de la C32.

El portaveu d’ERC Calafell Carles Martin s’ha mostrat molt satisfet amb l’aprovació d’ambdues mocions i ha indicat que “totes dues mocions interpel·len al sentiment de territori i pretenen millorar la vida de les calafellenques i calafellencs”.