Caldes de Montbui

Carme Germà, Presidenta de l’Executiva Local d’ERC Caldes de Montbui

Avui, l´Assemblea Local Ordinària d’ Esquerra Republicana a Caldes de Montbui, ha escollit Carme Germà Vila, nova Presidenta de la Secció Local.

Carme Germà lidera des d'avui la secció local  d’Esquerra Republicana a Caldes que ha complert 90 anys d’història; pren el relleu d’en Jaume Mauri davant del partit. La seva candidatura ha rebut el suport majoritari de la militància en l’assemblea ordinària que s’ha celebrat al càmping El Pasqualet.

La nova presidenta ha posat en valor la feina feta aquests darrers anys per les anteriors executives amb en Jaume Mauri al capdavant. "Ell ha liderat la secció local en moments molt complicats i ha aconseguit assolir la igualtat entre el nombre d’homes i dones, tant pel que fa l’executiva local com a la militància". I ha traçat un breu repàs dels seus onze anys de militància i treball pel partit com a secretària de la dona primer i com a secretària d’organització més darrerament. Ara, i des del 2019, és Regidora de Turisme, Termalisme, Patrimoni, Memòria Local i Comerç del govern municipal, liderat per l’alcalde Isidre Pineda.
“Avui tenim una secció local potent, un govern determinat a ser valent per més difícils que siguin els temps  i un Alcalde a qui el nostre poble va fer confiança, com no podia ser d’una altre manera. Un Alcalde que ha demostrat ser el líder que nosaltres ja sabíem que seria quan el vam escollir candidat per unanimitat”.

Carme Germà s’ha mostrat molt il·lusionada per encarar aquesta responsabilitat i treballar en equip amb empenta i coratge per la continuïtat d’aquest projecte polític.