Calella

Esquerra Republicana de Calella donarà atenció a la ciutadania de manera presencial

local; atenció ciutadana; erc
Atenció ciutadana al local
El local d’ERC Calella, situat al carrer Sant Josep, 10, obrirà les seves portes el pròxim dijous, de 19 a 20.30 h, per atendre als ciutadans que tinguin dubtes o vulguin fer aportacions sobre el dia a dia de Calella i l’Ajuntament

A partir d’aquest dijous dia 29 de setembre, Esquerra Republicana de Calella obrirà les portes del local situat al carrer Sant Josep, 10, per atendre de forma presencial a tots aquells ciutadans i ciutadanes que vulguin traslladar les seves inquietuds o vulguin presentar les seves propostes. Així, qualsevol ciutadà que vulgui, podrà adreçar-se a les instal·lacions d’ERC Calella i parlar amb algun dels membres de l’executiva local. Aquest primer dijous, serà l’alcaldable, Xavier Ponsdomènech, qui atengui la ciutadania.

La iniciativa neix de la necessitat d’escoltar i entendre les preocupacions reals de la ciutadania. A través de les xarxes socials d’ERC Calella arriben opinions i inquietuds d’alguns ciutadans, però d’altres, prefereixen traslladar aquests comentaris de manera personal. És per això, que des d’ERC Calella s’ha decidit engegar aquesta iniciativa que s’espera que sigui molt profitosa tant per la ciutadania com per el partit, sempre amb l’objectiu principal de millorar la ciutat.

ERC Calella també rebrà als ciutadans a qualsevol hora i dia concertat, sigui presencial o telemàtic.