Calella

El nostre equip

• Xavier Ponsdomènech
    Xavier Ponsdomènech Regidor i portaveu del grup municipal a l'Ajuntament de Calella Nascut l'11 d'abril de 1979

Empresari tèxtil al capdavant de la 3a generació familiar.
    Amb una dilatada experiència en el teixit associatiu de la ciutat. Començant adherit a Sobirania i Progrés, incorporat a la Plataforma 10 mil a Brussel·les, donant suport actiu a la consulta sobre la independència a Arenys de Munt i coordinant la Plataforma Calella decideix. Escollit per promoure l’Assemblea Nacional Catalana arreu del país i a la ciutat i participant en projectes de coordinació de la Via Catalana i del 9-N. Compromès amb el dret a decidir.

Sempre he estat, sóc i seré proper a les persones. Per això compto amb cadascuna d’elles, per escoltar-les, servir-les i transformar la ciutat. Una ciutat on tothom hi tingui el seu espai i on la participació ciutadana es converteixi en una eina real i democràtica per defensar la veu de tots els habitants de Calella.
    Els valors del projecte que encapçalo tindran com a objectiu un govern transparent i col·laboratiu, que treballi per ser pròspers econòmicament i, sobretot, pel benestar de les persones, a les que volem posar sempre al centre de tot.
    El meu compromís i dedicació són absoluts.

Em sento representat pels valors fundacionals d’Esquerra Republicana i crec fermament que cal treballar per defensar-los. És necessari unir esforços per garantir igualtat d’oportunitats per a tothom sense distinció d’origen ni de classe, per assegurar justícia social i, sobretot, protegir les llibertats de totes les persones.

L’afany de servei públic és l’única motivació que explica la nostra implicació política.