Calella

Totes les opinions

Esmenes pressupostos 2023

AQUESTES SÓN LES PROPOSTES PRESENTADES AL GOVERN MUNICIPAL PER SER INCORPORADES AL PESSUPOST 2023 CAPTÍOL INVERSIONS 1.- PERLLONGAMENT DE LA ZONA DE VIANANTS DEL C. SANT JOAN FINS AL C. SANT JAUME INTEGRANT AIXÍ L'ACCÉS DE L'EDIFICI DEL MERCAT MUNICIPAL A L'ÀREA AMBIENTAL. Amb la consolidació d’aquest projecte obtindrem beneficis tant per als calellencs i calellenques com per a la vida propera a l’edifici del Mercat Municipal, així com per als nostres visitants.

Espai web ERC "Calella és més" - 4t trimestre 2022

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 4t TRIMESTRE 2022 • TANQUEM UN 2022 CONTINUISTA Un any, on hi ha hagut un relleu a l'alcaldia, que ha aportat maneres de fer diferents, però que segueix un projecte continuista i esgotat. Ara encarem la recta final del mandat a poc més de cent dies de les eleccions municipals del mes de maig, on encara tenim uns pressupostos per aprovar.

Espai web ERC "Calella és més" - 3er trimestre 2022

Espai Web ERC

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 3er TRIMESTRE 2022 ENTREVISTA A L'ALCALDABLE I PORTAVEU D'ERC CALELLA, XAVI PONSDOMÈNEC A RÀDIO CALELLA TELEVISIÓ [VEURE VÍDEO] VISITA DEL DIRECTOR GENERAL DE COMERÇ DE LA GENERALITAT, JORDI TORRADES A finals de juny vam rebre al Director general de Comerç de la Generalitat, Jordi Torrades amb qui ens vàrem reunir per aprendre i treballar.

Espai web ERC "Calella és més" - 1er semestre 2022

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 1er SEMESTRE 2022 XAVI PONSDOMÈNECH CANDIDAT A L’ALCALDIA A LES ELECCIONS MUNICIPALS DE 2023. Xavi Ponsdomènech va ser ratificat per la militància d’ERC Calella com a cap de llista a la candidatura a les eleccions municipals del maig del 2023. En una entrevista a "la Ciutat" de Ràdio Calella Televisió, Ponsdomènech explica el canvi que representa el projecte d'ERC vers el govern actual.

Espai web ERC "Calella és més" - 4rt trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 4rt TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. Precs i preguntes fetes al Ple Ordinari d’octubre i desembre.

Espai web ERC "Calella és més" - 3er trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 3er TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. Auditoria empresa de neteja.

Espai web ERC "Calella és més" - 2on trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 2on TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. La nova Generalitat republicana, una oportunitat.

Espai web ERC "Calella és més" - 1er trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 1er TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. PRESSUPOSTOS PER AL 2021, PERQUÈ NO ELS VAM VOTAR A FAVOR.

Publicat al Calellaésmés 32 (4t trimestre 2020)

Tanquem l'any amb la mateixa poca transparència que l'inici de legislatura

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL CALELLAÉSMÉS D'ESQUERRA CALELLA 4T TRIMESTRE 2020 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella. Per aquest motiu, hem decidit crear aquest espai d’ara endavant. Ens dol acabar l’any tal com el vam començar políticament, mancats de transparència per part del govern actual i menysteniment cap al primer partit a l’oposició.