Calella

Totes les opinions

Espai web ERC "Calella és més" - 3er trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 3er TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. Auditoria empresa de neteja.

Espai web ERC "Calella és més" - 2on trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 2on TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. La nova Generalitat republicana, una oportunitat.

Espai web ERC "Calella és més" - 1er trimestre 2021

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL "CALELLA ÉS MÉS" D'ESQUERRA CALELLA - 1er TRIMESTRE 2021 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella, espai clarament insuficient, és per aixó que ho fem en aquest format digital. PRESSUPOSTOS PER AL 2021, PERQUÈ NO ELS VAM VOTAR A FAVOR.

Publicat al Calellaésmés 32 (4t trimestre 2020)

Tanquem l'any amb la mateixa poca transparència que l'inici de legislatura

BENVINGUTS A L'ESPAI WEB DEL CALELLAÉSMÉS D'ESQUERRA CALELLA 4T TRIMESTRE 2020 A l’espai de paper, trimestral, de la Publicació Municipal "Calellaésmés", només disposem de 4.600 caràcters per poder informar-vos de les darreres tasques i opinions del grup municipal d'Esquerra Calella. Per aquest motiu, hem decidit crear aquest espai d’ara endavant. Ens dol acabar l’any tal com el vam començar políticament, mancats de transparència per part del govern actual i menysteniment cap al primer partit a l’oposició.

ERC REIVINDICA LA TRANSPARÈNCIA, LA PLANIFICACIÓ ACURADA I LA VISIÓ A LLARG TERMINI DEL MODEL DE CIUTAT

En el darrer ple ordinari del passat dilluns, dia 2 de setembre, es van portar a aprovació, entre d’altres, diversos punts que tenen a veure amb el model de ciutat i amb la dinàmica de treball de la corporació que, segons ERC, hauria de tenir una visió a un termini més llarg tenint en compte la globalitat i singularitats de la nostra ciutat.   En aquest sentit, trobem a faltar un debat acurat sobre el model de ciutat tenint en compte el model productiu actual i la fragilitat del sector de serveis, fortament implantat a la nostra ciutat i fortament influenciat per agents externs (estacionalitat, canvis en el model de comerç, influència dels grans grups econòmics en els hàbits de consum de la ciutadania, etcètera).

PUBLICAT AL CALELLAÉSMÉS 27 (4t TRIMESTRE 2018)

Necessitem un canvi a la ciutat, necessitem transformar Calella

La raó de ser i de fer política municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya de Calella és incidir en millorar la qualitat de vida i les oportunitats de tothom qui viu a la nostra ciutat. Això implica que ens mou únicament l’afany de servei públic. No ens sentim còmodes fent una política superficial, que no va al fons dels problemes. Per aquest motiu, nosaltres volem i estem preparats per prendre decisions que transformin la ciutat, que afrontin els problemes des de l’arrel, tocant de peus a terra i no fent una política d’aparador.

PUBLICAT AL CALELLAÉSMÉS 26 (3r TRIMESTRE 2018)

D’on venim, i a on anem

. Hem demanat en diverses ocasions la creació d’un espai web i intranet específic per a entitats de la ciutat (per a gestionar peticions i demandes de material, reserva d’espais, calendari d’activitats...). Necessitem creure’ns que des de l’Ajuntament podem acompanyar a les entitats, no per treure’n rèdit polític particular. Això requereix un treball constant i un aire fresc que actualment és innexistent.

PUBLICAT AL CALELLAÉSMÉS 26 (3r TRIMESTRE 2018)

Iolanda Matas, nova candidata i portaveu d’ERC Calella

Ens trobem a menys d’un any de les eleccions municipals. Unes eleccions que encarem amb il·lusió renovada. Durant aquest 2018, ERC Calella hem augmentat el nombre de militants a la secció local en més d’un 25%. Hem ampliat l’executiva, fent-la més plural i diversa, que s’assembli al màxim a la diversitat social de la nostra ciutat. Volem una ciutat més participativa i cohesionada, on tothom se senti escoltat pel govern municipal.

PUBLICAT AL CALELLAÉSMÉS 25 (2n TRIMESTRE 2018)

Sobre les inversions necessàries en els equipaments esportius de la nostra ciutat En el ple del 3 d’octubre de 2016 el grup municipal d’Esquerra Republicana vam presentar una moció, que es va acabar aprovant per unanimitat, per demanar a l’equip de govern que es fes una llista que recollís quines inversions calia fer en els diferents equipaments i instal·lacions esportives municipals. La finalitat de fer aquest exercici era poder saber les mancances importants i a partir d’aquí poder programar, en els diferents exercicis pressupostaris, els diners necessaris per anar solucionant de forma planificada aquestes mancances, i fer-ho essent coneixedors del conjunt de necessitats.