Cambrils

ERC CELEBRA L’APROVACIÓ FINAL DEL TRÀMIT URBANÍSTIC DEL PINARET, LA BÒBILA I EL PA-13 DE LA RIERA D’ALFORJA

avinguda de l'Esport
El balanç del tercer trimestre de l’any certifica una execució pressupostària del 75%

Denunciem un cop més la vulneració per part del sr. Klein dels nostres drets per tal de poder fiscalitzar la tasca de govern amb unes mínimes condicions dignes.

Avui dia 12 de novembre s’ha celebrat un nou ple municipal. El quart des de la presa de possessió del sr. Klein com a alcalde. I el quart que s’ha convocat fent servir fórmules extraordinàries i d’urgència. Aquesta dinàmica s’estén també a les convocatòries de les comissions. Aquest fet dificulta enormement la tasca de control de govern, sense un marge adequat per poder analitzar la documentació amb profunditat i l’anàlisi requerida. Denunciem doncs el que ja s’està consolidant com una dinàmica perversa del govern.

En aquest Ple s’han pogut tancar definitivament diferents tràmits urbanístics, cabdals per Cambrils i que es van impulsar des del govern d’ERC. Amb l’aprovació de diferents expedients de planificació urbanística es tanquen els requisits necessaris per realitzar l’avinguda de l’Esport, infraestructura imprescindible per la connexió del nord de la vila i de l’entorn de l’estació i la zona esportiva. D’altra banda, permeten l’arranjament definitiu del pont i la N-340 del que ara s’han iniciat les obres impulsades des dels governs liderats per Camí Mendoza. Per últim, també permetran la recepció de la urbanització a l’entorn de la Bòbila per tal que l’Ajuntament pugui gestionar el manteniment i resoldre els problemes que s’arrosseguen de la propietat dels terrrenys des de fa molt de temps. Es podrà doncs finalment actuar a l’entorn de l’escola i atendre les demandes de les famílies.

El Ple ha servit també per conéixer l’estat dels comptes municipals del tercer trimestre del 2021, que mostren una execució pressupostària del 75% segons les previsions establertes. Al mes de setembre doncs, s’estaven impulsant tots els projectes planificats a principi d’any, fruit d’una bona gestió municipal. Es confirma doncs el que ja coneixíem i que la moció de censura no tenia cap tipus de fonament. Ans el contrari, encara esperem saber  quin serà el Projecte del Mandat del nou equip i aquelles noves accions que justifiquin el canvi de govern.

Finalment, els comptes anuals, han posat de manifest els esforços en relació als recursos econòmics i fiscals posats a disposició del teixit econòmic i la ciutadania per tal de combatre la crisi de la COVID-19.