Cambrils

REUNIÓ AMB LA FECAM - PARLEM AMB ELS EMPRESARIS

fecam
El passat dilluns 13 de maig, vam poder mantenir una reunió amb empresaris de Cambrils a la seu de la FECAM. Va ser una reunió molt profitosa on vam poder recollir les inquietuds que ens van fer arribar des dels diferents sectors d'empresaris, amb propostes sobre els polígons, millores en els tràmits i gestions per activitats de l'Ajuntament, promoció d'habitatge, turisme, urbanisme i d'altres temes que afecten a Cambrils.

Per part d'Esquerra Republicana vam poder posar en comú les nostres propostes generals de programa orientades a l'educació, la cultura i l'atenció a la persona, però que han de passar ineludiblement pel progrés econòmic del municipi. Un progrés econòmic que hem de centrar en els nostres potencials turístic, gastronòmic, comercial, esportiu i de serveis. Alhora un progrés econòmic que hem d'ampliar i diversificar aprofitant les noves oportunitats que ens genera la nova estació del tren i explotant les possibilitats que ens donen els 10 km de costa dels que disposa Cambrils amb la mar, la pesca, la nàutica esportiva, la nàutica d'esbarjo i tota l'activitat que es genera al seu voltant.

D'altra banda banda també vam poder explicar i donar compte de totes les accions realitzades des de l'Ajuntament i revisar els compromisos adquirits amb els seguiments i reunions que hem pogut fer durant aquests quatre anys de mandat amb els empresaris. Vam poder parlar doncs de la finalització de l'ampliació de la Depuradora, de les facilitats per a legalitzar les activitats del polígon Belianes, el desenvolupament de l'avinguda Charles Darwin i l'avinguda de l'Esport i d'altres temes. Així mateix va ser molt profitós recollir diferents aspectes a millorar des de la perspectiva dels empresaris de Cambrils.

#Caminem. Un pas endevant pel creixement del teixit empresarial de #Cambrils.

#ImpulsRepublica #MunicipisRepublicans