Cambrils

Camí Mendoza i Mercè - portaveu del Grup Municipal

Enderrocs immaterials

Camí Mendoza

Com cantava Raimon, qui perd els orígens, perd la identitat. Per fer avançar Cambrils cal no perdre la nostra identitat. Per saber on anem hem de posar en valor d’on venim. Prendre decisions polítiques d’acord a un malentès concepte de progrés tancat a la història i el territori que ens envolta, pot fer perdre oportunitats i els elements que configuren la nostra manera de ser. Malauradament a Cambrils en tenim un seguit d’exemples en forma d’enderroc.

Camí Mendoza - Portaveu Grup Municipal

“Camí, que pasa en Cambrils?”

Ahir l’Ani, una veïna del barri de la Pallissa, em va trobar i em va preguntar: ”Camí, que pasa en Cambrils que todo está tan sucio?. Te lo digo a ti porque no sé a quién decírselo”. I em comença a dir i ressaltar tot un seguit de llocs del barri de la Pallissa, del Barri Antic i Perellada que estan més bruts i descuidats que mai. Pel que fa a la jardineria, deixadesa total al parc del Mercat Municipal, al pati de l’ermita, (sorprenentment a la Plaça Carles Roig fan el manteniment de la gespa) i en general a tot el barri de la Perellada i la Pallissa on les herbes creixen i creixen lliurement als escocells dels arbres.

Alejandro Garcia - Regidor Grup Municipal ERC-AM

L’ANTIGA ESTACIÓ I LES CONTRADICCIONS DEL NOU GOVERN

Alejandro Garcia

No hem trigat gaire a copsar les contradiccions del govern del sr. Klein amb els seus nous socis. No deixa de ser curiós que els socis que abans denunciaven la manca de transparència i participació hagin votat en contra de la convocatòria d’una consulta popular en relació al futur de l’antiga estació de tren del barri de l’Eixample. En aquest tema, sabem que la ciutadania de Cambrils està dividida.

Camí Mendoza - Portaveu Grup Municipal

Camí Mendoza (ERC Cambrils): ‘El cant de sirenes del senyor Klein’

cami

PSC, C’s, PP i els dos regidors no adscrits han sucumbit al cant de sirenes del senyor Oliver Klein a Cambrils. Un cant de promeses difícil de complir i d’interessos molt personals. D’entrada, hem hagut d’esperar tres setmanes des de la presa de possessió del nou alcalde a celebrar el plenari per aprovar el cartipàs municipal. Un ple després d’un mes de paràlisi municipal que s’ha convocat de forma extraordinària i urgent, en menys de 24 hores, retallant els nostres drets per estudiar la documentació en temps raonable.

Hélène Arcelin - Regidora de Benestar, Drets Socials i Salut

La salut a totes les polítiques

Helene

Des de l'Ajuntament de Cambrils, hem aprovat, aquest mes de març, el nou Pla Local de Salut (PLS 2021-2025) amb la finalitat que les polítiques municipals reverteixin en la millora de la salut de la nostra comunitat El Servei de Salut Pública municipal va néixer al 2008 amb l'objectiu de donar resposta a la protecció i a la prevenció de la salut de la població de Cambrils. La importància i el paper de la Salut Pública s'ha reforçat i visibilitzat des de l'inici de la pandèmia de la COVID19, gestionant i implementant actuacions i mesures extraordinàries per reduir el risc de contagi.

Fatima Souki - Llicenciada en filologia francesa i mediadora intercultural. Membre de la llista ERC Cambrils

LA PARTICIPACIÓ ACTIVA DE LA NOVA CIUTADANIA EN EL PROJECTE COMÚ

Fatima

Quan es parla de la participació a la vida política del col·lectiu d’immigrants al seu municipi o al país d’acollida, majoritàriament ens presenten com a víctimes d’estratègies electorals de certs partits polítics. Parlen en nom nostre com si no tinguéssim veu o potser ens consideren menors d’edat per poder prendre les nostres decisions tal com les sentim. Nosaltres no som el vot manipulable, no som aquells qui els partits fan servir per guanyar vots (tot i que es pot donar en alguns casos aïllats).

Hélène Arcelin - Tècnica Ocupació UGT i membre de la llista electoral ERC Cambrils

LLISTES CREMALLERA: MÉS PARITAT, MÉS IGUALTAT

helene

La igualtat, a més de ser un dret fonamental, és una qüestió de justícia, una necessitat social i, també, econòmica, que hem de defensar. No reivindicar-la tindria conseqüències que no han de ser ignorades. En el terreny polític no és una opció, sinó una obligació per avançar envers una societat més democràtica i equilibrada, i més encara en el moment actual, en el qual els aparells de l’estat espanyol estan al servei de la monarquia i de la repressió.

Alejandro García - Regidor d’Ensenyament I Polítiques Actives d’Ocupació.

CAMBRILS CIUTAT EDUCADORA

EDU360

Creiem en un model educatiu orientat a totes les edats, factor cohesionador e integrador clau, que garanteixi la igualtat d’oportunitats i l’emancipació social de tots els nostres conciutadans. L’educació és clau per a la formació de persones lliures i cr Ítiques que aspirin a construir una societat i un país lliure, just, solidari i compromés ERC aposta doncs per un dels pilars bàsics de la nostra societat i sota aquesta premisa orientem les nostres polítiques des de la regidoria d’Ensenyament i Polítiques Actives d’Ocupació.

Camí Mendoza - Alcaldessa de Cambrils

CAMBRILS EXIGEIX UN TREN DE QUALITAT I EL DESMANTELLAMENT DE LES VIES

Camí Mendoza

Tenim reptes que hem d’afrontar: posar en funcionament la nova l'estació del Corredor del Mediterrani i aconseguir el desmantellament de l'antiga via del tren que creua el terme municipal de Cambrils. Volem un transport que sigui públic, digne i de qualitat. Aquesta és l'aposta que volem des de Cambrils i constantment reivindiquem per aconseguir un municipi cohesionat i ben comunicat amb el territori.