Cambrils

Qui som

Benvolgudes amigues i amics,

El juliol del 2019 es va renovar l’Executiva local d Esquerra Republicana a Cambrils. A l ‘Assemblea General vaig ser escollit, per unanimitat,  com  president de la secció local d'ERC a Cambrils, substituïnt així a Montserrat Masdéu, que havia estat la presidenta des de l’any 2017. A l ‘assemblea també es va escollir a les persones amb les que comparteixo equip, que són: Aleix Rom, Alazne Asla, Josep Oliva, Marta Castaño, Joan Manel Audi, Alejandro García i Apel.les Carod.

Cal agraïr la feina feta per les anteriors executives locals. Aquesta nova executiva ha centrat la seva feina amb uns objectius ferms: fer créixer la militància, comunicar a la ciutadania la feina que està fent Esquerra al govern de Cambrils, fer el seguiment dels afers de la ciutat i treballar per la construcció de la nova República de Catalunya des de Cambrils.

Amb aquests objectius presents, volem obrir diferents línies de diàleg amb tots vosaltres. En aquesta web podreu trobar tota la informació envers la Secció Local d'ERC de Cambrils, inclosa la nostra secció d’agenda on anirem anunciant totes les actitvitats organitzades. També editem el butlleti FENT CAMÍ. Teniu també els nostres contactes a les xarxes.

Si us estimeu més poder xerrar una estona en persona, us esperem al nostre local al Carrer Barques, 6 1r B els dimecres a les 19.00 h.

#FemRepúblicadesdeCambrils

Eduard Pellicer
President de la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Cambrils.

Imatge