Camp de Tarragona

Anna Salvat, Cecília Salvany i Francesc Xavier Pagès, noves conselleres i conseller del Consell Comarcal de l’Alt Camp

El grup d'ERC al Consell Comarcal de l'Alt Camp.
El grup comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya relleva Sergi Ferré, Laia Coll i Maria Hernàez, seguint l’acord de principi de mandat, i manté Marc Bigordà i Jordi Pijoan.

Francesc Xavier Pagès Alonso, alcalde de Mont-ral, Anna Salvat Miracle, regidora a l’Ajuntament de Bràfim, i Cecília Salvany Punsoda, regidora a l’Ajuntament de Vilabella, han pres possessió avui dels càrrecs de conseller i conselleres comarcals del Consell Comarcal de l'Alt Camp per Esquerra Republicana de Catalunya. L’acte de recollida de les credencials i promesa del càrrec ha tingut lloc durant el ple del Consell d’aquest matí. Els tres nous representants s’han integrat en el grup republicà, que està a l’oposició, format també per Marc Bigordà Prió, alcalde dels Garidells, i Jordi Pijoan Parellada, alcalde de Querol, que continuen fins a final del mandat el 2023.

L’entrada dels tres nous membres al grup d’Esquerra ha implicat la sortida de Sergi Ferré Gabarró, regidor a l’Ajuntament de Cabra del Camp, Laia Coll Martínez, regidora a l’Ajuntament de Rodonyà, i Maria Hernàez Luque, regidora a l’Ajuntament de Vallmoll, en compliment de l’acord intern de partit que preveia aquest relleu a mig mandat.

La Federació Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Alt Camp valora molt positivament la tasca realitzada durant aquests dos anys pel conseller i les conselleres sortints i encoratja les tres persones que els han rellevat a mantenir el llistó tant amunt com fins ara en la feina d’oposició constructiva a l’equip de govern del Consell Comarcal de l’Alt Camp.