Camp de Tarragona

Alba Muntadas: “Tenim ganes de seguir, ens han quedat moltes coses per fer”

Marta Vilalta Torres, secretària general adjunta, junts amb els coalcaldables, Jordi Molinera Poblet i Alba Muntadas Olivé.
ERC Altafulla-l’EINA revalida de nou el model de coalcaldia amb l’objectiu d'aconseguir una victòria republicana

ERC Altafulla-l’EINA ha presentat, aquest dimarts 14 de juny, la candidatura republicana encapçalada pels ex-coalcalcaldables Jordi Molinera Poblet i Alba Muntades Olivé, qui han estat acompanyats per la secretària general adjunta d’ERC, Marta Vilalta Torres.

Els companys Gemma Maymó Massip i l’Albert Pardó Balteiro han introduït als dos candidats explicant la seva trajectòria fins arribar a l’alcaldia al 2019. Maymó, també regidora, ha posat en valor la feina d’equip. Una tasca que vol quedar palesa amb la repetició de la fórmula de la coalcaldia.

Els fins ara alcaldes, apartats del govern municipal per la moció de la mentida, continuen apostant i defensant la consolidació del seu projecte iniciat ara fa 3 anys, quan van aconseguir els millors resultats d’ERC a Altafulla amb 5 regidors. La coalcaldable Muntadas destaca: “Tenim ganes de seguir, ens han quedat moltes coses per fer”. El tàndem de coalcaldables han anat repassant projectes finalitzats i d’altres que havien de finalitzar el proper any: el carrer de Dalt, la residència de la Gent Gran, i augmentar el parc d’habitatge públic, etc.

L’acte, que s’ha celebrat als jardins del Sant Martí, ha aplegat una cinquantena de persones. Durant aquest, la secretària general adjunta Marta Vilalta Torres, ha destacat que Altafulla ha estat bandera dels valors republicans: “transparència, participació, proximitat i transformació”. Vilalta afegeix que Esquerra Republicana “som aquí per ser útils, amb vocació de servei.”

Molinera i Muntadas han expressat el goig i l’honor que ha estat ser al capdavant de l’ajuntament els darrers tres anys, al costat de tots als veïns i veïnes d’Altafulla, als quals esperen que els hi tornin a fer confiança per reprendre i consolidar el projecte de poble d’ERC Altafulla-l’EINA.