Cardedeu

Darrera columna publicada al NAS de Cardedeu

AjuntamentCardedeu
Paral·lelament a tot el treball i empenta dedicat a que el 9 de novembre fos un èxit de participació i un pas previ a les eleccions plebiscitàries, que serviran per obtenir el mandat democràtic que permetrà al Parlament declarar la independència de Catalunya, a ERC-Cardedeu hem engegat, des de fa uns mesos, un nou projecte, “Esquerra Oberta”, que té per horitzó les properes eleccions municipals de 2015.

Vol ser un projecte engrescador i, sobretot, obert i participatiu. Tant és així que volem construir-lo des de la base, des dels fonaments, amb tothom qui vulgui participar-hi, sigui militant, simpatitzant, amic, votant... Tant hi fa. L'únic que es demana és voler col·laborar per fer un Cardedeu millor entre tots. Volem, tots junts, dissenyar el projecte de poble i els eixos programàtics d'ERC-Cardedeu per a les properes eleccions municipals, a partir del treball conjunt amb la gent d'esquerres i independentista del poble.

Aquest nou projecte d’Esquerra Oberta va tenir el seu tret de sortida en una Jornada que es va fer el passat 20 de juliol a Sant Hilari, amb la participació de més d’un centenar de persones, que varen treball en taules sectorials els sis eixos programàtics prèviament definits: educació; espai públic i medi; transparència i participació; promoció econòmica i desenvolupament local; cultura, esport i lleure; i serveis a les persones. Ara les trobades continuen per anar perfilant, amb les idees i visions de tots, el model de poble que volem per al futur.

Animem a qualsevol cardedeuenc/a que vulgui sumar-se a aquest nou projecte d’Esquerra Oberta a contactar amb nosaltres. Junts ho farem millor.