Catalunya Central

El nostre equip

• Enric Furriols
    Enric Furriols Portaveu del Jovent Republicà a la Catalunya Central 1993. Graduat en Biologia per la Universitat de Girona i Màster en Emprenedoria i Desenvolupament Empresarial. Ha treballat d’investigador i com a gestor de projectes de recerca en diferents Centres de Recerca de Catalunya.

Entra a militar a les Joventuts d’Esquerra Republicana de Vic el 2014, on esdevé portaveu comarcal al 2016. També participa en la Sectorial d’Ecologisme i Salut. Des de 2019 és el portaveu regional del Jovent Republicà de la Catalunya Central. Militant d'ERC des de 2016, és conseller nacional i participa en la Sectorial de Salut i a la d'Universitats, Recerca i Innovació. També és soci d'Òmnium Cultural i ha col·laborat en campanyes de l’ANC com «Ara és l’hora» i amb la sectorial de l’Assemblea Nacional de Joves Independentistes. Va formar part del Consell d'Estudis del màster. A l’àmbit associatiu va formar part de l’associació Casal Claret de Vic.