Catalunya Central

Relleu a la presidència comarcal del Berguedà

Isaac Lozano
Relleu a la presidència comarcal del Berguedà

El passat dijous vàrem celebrar, a la Federació comarcal del Berguedà d'Esquerra Republicana de Catalunya, el congrés comarcal on vaig deixar el meu càrrec com a president comarcal.

Tal i com vaig dir a la militància present és una decisió difícil però que prenc amb la confiança i determinació que és el millor per una evolució òptima del grup de persones extraordinàries que conformen el cor d'Esquerra Berguedà.

Puc dir amb tranquil·litat que he exercit sempre la presidència a favor del bé comú, tan de militants com de càrrecs electes i que, tot i que això m'ha abocat a moments durs i difícils, estic orgullós de la feina que tan jo com la meva executiva hem fet.

En el congrés ja vaig recalcar la importància de que els i les militants fessin un pas endavant, que l'experiència personal de liderar un projecte polític comarcal pot ser dura però extremadament gratificant i enriquidora, i que només des de la implicació de tots i totes s'aconsegueixen victòries reals, no d'aquelles on només es canvien noms, sino d'aquelles que canvien realitats, les nostres realitats.

Així només em queda desitjar-li tota la sort del món (estic segur que tampoc la necessitarà) a la Raquel Sala, alcaldessa de Montclar i nova presidenta d'Esquerra Berguedà.

Ens continuem veient, de ben segur, pel Berguedà i la Catalunya Central (d'on sóc secretari de política municipal) i lluitant colze a colze per els nostres objectius de país.

Salut i República,

Isaac Lozano