Catalunya del Nord

ERCN i les eleccions departamentals a Catalunya Nord

Esquerra Republicana de Catalunya Nord constata que la llista «el nostre departament en comú» és composta de partits de l’esquerra estatal, que, amb totes les mancances que se'ls pot retreure, tenen de fa temps unes actituds favorables si no de suport, als moviments de treballadors, pensionistes, col·lectius discriminats, col·lectius en situació d’emergència social, als moviments en defensa de la terra, sindicals, culturals, que encaixen amb part dels objectius d’ERCN de promoure els drets socials de la població nord catalana. ERCN constata que «Mon département en commun» reuneix partits, organitzacions , individus, que expressant el seu suport a la identitat catalana de la nostra terra, expressen també el seu suport a la lluita pacífica i democràtica dels nostres compatriotes de Catalunya Sud per l’amnistia i l'autodeterminació. A més, en uns temps en que la quasi totalitat de les altres candidatures criden al conservacionisme social i ideològic, al xovinisme franxullart, al racisme o al feixisme, ERCN apressa els ciutadans de Catalunya Nord a votar des de la primera volta per la llista «el nostre departament en comú». La nostra solidaritat electoral ens autoritza a demanar als futurs elegits de pressionar la futura autoritat «regional» de deixar d’ens imposar la falsa apel·lació «Occitània»; Els Catalans sem pas Gavatxos.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 13 de juny del 2021