Catalunya del Nord

Volem dones que ens portin a la independència dels Països Catalans.

8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Ja fa més de 100 anys que, cada 8 de març, celebrem el Dia internacional de les dones. I malgrat el pas dels anys, i dels importants avenços assolits cap a la igualtat amb el desenvolupament de les polítiques de dones, encara avui el 8 de març ha de ser una jornada reivindicativa. Volem posar de relleu que l'actual situació socioeconòmica fa trontollar uns drets adquirits que, malauradament, no es troben prou arrelats i que ara corren perill de recular.
Però aquest 8 de març, en què els Països Catalans viuen un procés històric i una situació excepcional, no volem posar només de relleu les mancances, sinó que volem reivindicar el paper fonamental que tenen les dones dins la nostra societat. Volem reivindicar el talent de les dones, la seva capacitat per organitzar, dirigir, treballar en equip, col·laborar i participar de la vida associativa, política...... Perquè creiem que les dones han de ser el pal de paller d'una nova nació, d'una nova manera d'organitzar-se.

Nosaltres no volem pas vèncer, sinó emprendre el camí de convèncer. Perquè creiem en les dones i en el seu apoderament que ens portarà a una societat forta, més justa socialment i, sobretot, basada en la igualtat. Volem dones que ens portin a la independència dels Països Catalans.