Cerdanyola del Vallès

Nou canal de Whatsap per a ERC Cerdanyola

Obrim un canal de Whatsap on ERC Cerdanyola enviarà les informacions més rellevants sense saturar, com passa a xats o altres canals. Us hi podeu apuntar enviant un missatge amb la paraula ALTA al número 639423701 (pel que prèviament us l'haureu de guardar al mòbil).

Aquest canal complementarà el ja existent de Télegram, tot i que la menor difusió d'aquesta APP en limitava la gent que el podia usar. Si preferiu aquesta opció us hi podeu subcriure clicant a: https://t.me/ERCerdanyola

La situació de crisi sanitària actual fa que no puguem obrir el local i de fer actes presencials. Això fa més important que mai mantenir actius els canals virtuals d'interacció per recollir el pols de Cerdanyola i la seva gent per seguir donant resposta a les seves necessitats. Mantenim l'activitat amb videoconferències i usant totes les eines TIC disponibles mentre esperem anar recuperant, ni que sigui gradualment, el contacte personal amb les persones.

Mentrestant, no cal dir que ens trobareu a les xarxes socials com Twitter, Instagram, Facebook o Youtube. I per descomptat trobareu tota l'activitat del Grup Municipal a l'Ajuntament i la Secció Local a aquesta web.